Кліенцкая служба і сэрвісу 115 з'яўляецца структурным падраздзяленнем Ашмянскага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі. Мэта кліенцкай службы і сэрвісу 115 - стварэнне адзінай кропкі ўваходу для заявак насельніцтва па пытаннях жыллёва-камунальных паслуг, з укараненнем адзінага кароткага нумара 115. Аператыўнае рэагаванне на паступленне заявак аб аварыйных сітуацыях у сферы жыллёва – камунальнай гаспадаркі, кірунак аварыйных брыгад. Зваротная сувязь з насельніцтвам. Выяўленне ступені задаволенасці насельніцтва працай Ашмянскага РУП ЖКГ, аналіз прычын нездаволенасці.
Жыхары г. Ашмяны і Ашмянскага раёна могуць паведаміць пра сваю праблему і выклікаць спецыяліста для яе ліквідацыі, звярнуўшыся на кароткі нумар 115. Адзіны нумар 115 працуе кругласутачна. Таксама для адпраўкі запытаў паўсядзённага бягучага характару, якія тычацца жыллёва-камунальных паслуг, можна скарыстацца паслугамі партала "мая Рэспубліка 115.бел " з прыкладзенымі фотаздымкамі адпаведнага фармату (https://115.бел / portal / f?p=10901:1). Заяўкі, якія паступілі, накіроўваюцца выканаўцам у тэрміны, устаноўленыя рэгламентам інтэрнэт-партала.
Заяўкі, зарэгістраваныя ў дыспетчарскай праграме, накіроўваюцца выканаўцам з дапамогай адпаведнага модуля дыспетчарскай праграмы або па тэлефоне з рэгістрацыяй часу перадачы і прозвішчы асобы, адказнай за выкананнем заяўкі.
Кантроль выканання заявак ажыццяўляе дзяжурны Дыспетчар (аператар дыспетчарскай службы), начальнік кліенцкай службы і сэрвісу 115 і кіраўнік арганізацыі (адзін з намеснікаў).
Нумары тэлефонаў:
Начальнік кліенцкай службы і сэрвісу 115 Байкова С.і. – 7-32-66.